XV535 by Kamikaza

Obzirom da je moj 535 malo stariji od kluba, vec je podosta prilagodjem mom vidjenju choppera, ali uvjek se moze nesto dodati, pronijeniti ili prepraviti. Slike ne idu bas redosljedom kojim su prepravke radjene, ali bitno je pokazati sto je sve ucinjeno.

 
 
1. Za sada (05.2011.) izgleda ovako! Krivo mi je sto nemam poslikane prijasnje dorade, ali bit ce toga jos.   2. Nekad, prije dosta godina, je izgledao ovako! Metalik crvena boja, dodan orao na prednjem blatobranu, naslon za suvozaca i dodatni farovi...   3. Auspusi su zamijenjeni Cobrinima iz razloga sto su na originalnima izgorjele umutarnje cijevi.
 
 
4. Kako bi se podigao izvrstan Viragov volan istokareni su novi riseri od inoxa visine 16cm.   5. Iz istog razloga su istokareni i inox nastavci za prednju vilicu duzine 70mm.   6. Montirane su produzene komande tako da sada Virago konacno odgovara mojoj visini.
 
 
7. Izradjen je i montiran inox Chrash Bar na koji su kasnije montirani dodatni farovi.   8. Montiran je Highway Hawk (vrlo nekvalitetan krom) poklopac prednje kocnice   9. Originalni blatobran je zamijenjen kromiranim iz Louisa, a kasnije je dodano inox ucvrscenje vilice, tzv. treci most.
 
 
10. Zamijenjen je far i zmigavci, a na donji most je montirana LED pozicija.   11. Originalni brzinomjer zamijenjen je digitalnim u kojem su i sve kontrole.   12. Radi zamjene zadnjeg blatobrana nema vise kutije za alat pod sjedalom, pa je dodana nova.
   
13. Postavljeni su Kuryakyn-ovi fusici.   14. Na e-bayu su nabavljeni novi poklopci donjeg rezervara.   15. Montiran je instrument za pritisak ulja u masini.
   
16. Pokazala se potreba za dodatni prekidacima, pa je napravljena inox kutija u koji si smjesteni.   17. Kucista prekidaca su kromirana, a montiran je i nosac GPS-a.   18. Hein Gerickove bisage predvidjene bas za Viraga 535.
   
19. Ispod frgica dodana je kutija za rezervne svjecice.   20. Zamijenjena je originalna sirena, radi koje je bilo potrebno promijeniti instalaciju, jer je zica bila pretanka.   21. Originalni disk je potrosen, pa je zamjenjen plivajucim EBC-om, koji znatno bolje koci.
   
22. Tablica je premjestena na lijevu stranu, na produzene nosace bisaga. Vijci sluze kao dodatn pozicija i osvetljenje tablice.   23. Zadnji zmigavci su prepravljene pozicije, ali su slabo vidljivi, pa ce biti zamijenjeni.   24. Na mjesto cepa za ulje postavljen je instrument za mjerenje temperature ulja.
   
25. Izrezan je plamen od inoxa, koji sluzi kao nosac uticnice/upaljaca, preko koje se moze dopunjavati akumulator.   26. Originalni rezervar zamjenjen je vecim, stakloplasticnium, "Djubretovim".   27. Kako na motoru ima znatno vise struje nego na originalnom, napravljena je inox kutija, u koju je smjsten visak zica.
   
28. Originalni amortizeri samjinjeni su onima sa XV250, koji su skraceni za 2cm. To se pokazalo kao dosta lose rjesenje.   29. Zadnji blatobran "pacji rep", nekad se mogao kupiti u Louisu.   30. Od par komada inox lima napravljen je nosac za CB stanicu.
   
31. Ovako to izgleda u upotrebi!

 

  32. Postavljeni novi inox mostovi prednje vilice. Pomaknut kut vilice za oko 3 stupnja, tako da je sada cijeli Virago nesto duzi.   33. Napravljen je prikljucak za napajanje i antenu CB radio stanice.
   
34. Napravljen je i nosac antene za CB radio stanicu, iza desne bisage.   35. Ovako nekako to izgleda u cjelosti, spremno za pokret, s montiranom antenom.   36. Konacno je dosla na red i montaza kromirane zadnje vilice.
   
37. Poromjenjeno sjedalo! Prepravljena je stara stakloplasticna podloga, a tapetarija Vitrum je napravila izvrstan posao!   38. U zadnju vilicu je ugurana guma Bridgestone Excedra 160/80-15. U vilicu bi stala i 180, ali je problem kod prolaska pored "diferencijala".   39. Montirane su nove rucke, vrlo lijepo i precizno napravljene, kupljene u Louisu. Cijele su metalne, a plamenovi su gumeni.
   
40. Napravljen i montiran novi nosac fara nekoliko centimetara duzi od originalnog, tako da je sad far pod samim gornjim mostom.   41. Konacno su stigli i odmah montirani novi zadnji zmigavci. Tri puta kromirani aluminij, obradjen na CNC-u i 20W halogene zarulje.   42. Dodana je jos jedna sitnica - brojac brzina. Nista bitno, ali ja volim takve stvari. Upravljanje je preko magnetskih davaca, a "0" je preko prekidaca za "neutral".
   
43. Konacno se naslo malo vremena za sredjivanje ovog dijela instalacije koji me vec dogo muci. Instalacija je isla pored gornjeg mosta i izgledalo je ko da je samo bacena tamo.   44. Na gornjem mostu je ispod brzinomjera probusena rupa dovoljno velika da kroz nju prodje kompletna instalacija volana, tako da sada to izgleda znatno urednije.   45. Na isti nacin je instalacija bila provedena i s druge strane, pa je konacno dosao red da se i to slozi!
   
46. Postupak je gotovo isti kao i na drugoj strani s tom razliko sto ovdje zice ne ulaze u Yamahin "bubreg", vec u inox kutiju koju sam napravio radi nedostatka prostora za instalaciju..   47. Ovako je izgledala originalna bisaga prije dotjerivanja. Nazalost okrasni oplet je bio izveden od skaja i tokom vremena se ofucao, pa je to bilo prilicno ruzno.   48. Obzirom da mi vez nije jaca strana odlucio sam omjesto njega postaviti zakovice. To mi cak i bolje pase uz ostatak motora.
   
49. Obzirom da sam ispod karburatora postavio kutiju za rezervne svjecice, postojeci vijak za podesavanje ler gasa je postao prekratak, pa sam morao napraviti novi.   50. Kada se ugradi, to izgleda ovako. Sada ponovo mogu bez problema podesavati ler gas i kada je masina vruca.   51. Tokom godina dojadilo mi je za svaku izmjenu ulja skidati vijak na bloku, pa sam ugradio bajonet prikljucak na koji se samo natakne crijevo i staro ulje ide van....
   
52. Od kolege po motoru sam nakon raskapanja njegovog Viraga dobio kromirane poklopce zadnjeg kotaca. Hvala Vladek!   53. Jos jedan lijepi poklon - novi Avewellov brzinomjer/putni kompjuter. Bio je doduse neispravn, ali su ga u Njemackoj uredili, pa sad radi bez greske.   54. Osim sto pokazuje brzinu, okretaje, tri putomjera, temperaturu zraka, temperaturu masine, nivo goriva, upozorava kad treba promijeniti brzinu, vrijeme... - ima i daljinski.
   
55. Slucajno sam naletio na ovu spravicu... Iste je velicine kao i originalni katadiopter (macje oko), ali osim toga ima LED poziciju i stop svjetlo.   56. Da bi rasvjeta bila potpuna postavljena je LED traka na kozni Top Case. traka sadrzi poziciju, stop svjetlo i zmigavce. Originalno je predvidjena kao dodatak na registraciju.   57. I to je konacno doslo na red! Na ebay-u sam kupio originalni Acewellov senzor/plovak nivoa goriva, napravio povecu rupu nadonjem rezervaru, sve posarafio, spojio zice i sve radi savrseno.
       
58. Konacno nakon duuugog cekanja glavni rezervar je dobio slikicu koju sam zelio - plamenog lava. Umjetnik koji se potrudio to napraviti je Aleksandra Goreta - veliko hvala jos jednom!