Obzirom da je moj XV535 malo stariji od kluba, već je podosta prilagođem mom viđenju choppera, ali uvjek se može nešto dodati, pronijeniti ili prepraviti. Slike ne idu baš redosljedom kojim su prepravke rađene, ali bitno je pokazati što je sve učinjeno.
1. Za sada (05.2011.) izgleda ovako! Krivo mi je što nemam poslikane prijašnje dorade, ali bit će toga još. | 2. Nekad, prije dosta godina, je izgledao ovako! Metalik crvena boja, dodan orao na prednjem blatobranu, naslon za suvozača i dodatni farovi... | 3. Auspusi su zamijenjeni Cobrinima iz razloga što su na originalnima izgorjele umutarnje cijevi. | ||
4. Kako bi se podigao izvrstan Viragov volan istokareni su novi riseri od inoxa visine 160mm. | 5. Iz istog razloga su istokareni i inox nastavci za prednju vilicu dužine 70mm. | 6. Montirane su produžene komande tako da sada Virago konačno odgovara mojoj visini. | ||
7. Izrađen je i montiran inox Chrash Bar na koji su kasnije montirani dodatni farovi. | 8. Montiran je Highway Hawk (vrlo nekvalitetan krom) poklopac prednje kočnice | 9. Originalni blatobran je zamijenjen kromiranim iz Louisa, a kasnije je dodano inox učvrsćenje vilice, tzv. treći most. | ||
10. Zamijenjen je far i žmigavci, a na donji most je montirana LED pozicija. | 11. Originalni brzinomjer zamijenjen je digitalnim u kojem su i sve kontrole. | 12. Radi zamjene zadnjeg blatobrana nema više kutije za alat pod sjedalom, pa je dodana nova. | ||
13. Postavljeni su Kuryakyn-ovi fusići. | 14. Na e-bayu su nabavljeni novi poklopci donjeg rezervara. | 15. Montiran je instrument za pritisak ulja u mašini, koji nažalost nikad nije proradio, jer sam bio lijen rastavljati mašinu da bi probušiom rupu za senzor. | ||
16. Pokazala se potreba za dodatnim prekidačima, pa je napravljena inox kutija u koji su smješteni. | 17. Kučišta prekidača su kromirana, a montiran je i nosač GPS-a. | 18. Hein Gerickove bisage predviđene baš za Viraga 535. | ||
19. Ispod frgića dodana je kutija za rezervne svječice. | 20. Zamijenjena je originalna sirena, radi koje je bilo potrebno promijeniti instalaciju, jer je originalna žica bila pretanka. | 21. Originalni disk je potrošen, pa je zamjenjen plivajućim EBC-om, koji znatno bolje koči. | ||
22. Tablica je premještena na lijevu stranu, na produžene nosače bisaga. Vijci služe kao dodatn pozicija i osvetljenje tablice. | 23. Zadnji žmigavci su prepravljene pozicije, ali su slabo vidljivi, pa će biti zamijenjeni. | 24. Na mjesto ćepa za ulje postavljen je instrument za mjerenje temperature ulja. | ||
25. Izrezan je plamen od inoxa, koji služi kao nosač utičnice/upaljača, preko koje se može dopunjavati akumulator. | 26. Originalni rezervar zamjenjen je većim, stakloplastičnim, "Djubretovim". | 27. Kako na motoru ima znatno više struje nego na originalnom, napravljena je inox kutija, u koju je smjšten višak žica. | ||
28. Originalni amortizeri zamjinjeni su onima sa XV250, koji su skraćeni za 20mm. To se pokazalo kao dosta loše rješenje. | 29. Zadnji blatobran "pačji rep", nekad se mogao kupiti u Louisu. | 30. Od par komada inox lima napravljen je nosač za CB stanicu. | ||
31. Ovako to izgleda u upotrebi!
|
32. Postavljeni novi inox mostovi prednje vilice. Pomaknut kut vilice za oko 3 stupnja, tako da je sada cijeli Virago nešto duži. | 33. Napravljen je priključak za napajanje i antenu CB radio stanice, naravno od inoxa. | ||
34. Napravljen je i nosač antene za CB radio stanicu, iza desne bisage. | 35. Ovako nekako to izgleda u cjelosti, spremno za pokret, s montiranom antenom. | 36. Konačno je došla na red i montaža kromirane zadnje vilice. | ||
37. Promjenjeno sjedalo! Prepravljena je stara stakloplastična podloga, a tapetarija Vitrum je napravila izvrstan posao! | 38. U zadnju vilicu je ugurana guma Bridgestone Excedra 160/80-15. U vilicu bi stala i 180, ali je problem kod prolaska pored "diferencijala". | 39. Montirane su nove ručke, vrlo lijepo i precizno napravljene, kupljene u Louisu. Cijele su metalne, a plamenovi su gumeni. | ||
40. Napravljen i montiran novi nosač fara nekoliko centimetara duži od originalnog, tako da je sad far pod samim gornjim mostom. | 41. Konačno su stigli i odmah montirani novi zadnji žmigavci. Tri puta kromirani aluminij, obradjen na CNC-u i 20W halogene žarulje. | 42. Dodana je još jedna sitnica - brojac brzina. Ništa bitno, ali ja volim takve stvari. Upravljanje je preko magnetskih davača, a "0" je preko prekidača za "neutral". | ||
43. Konačno se našlo malo vremena za sređivanje ovog dijela instalacije koji me već dogo mući. Instalacija je išla pored gornjeg mosta i izgledalo je ko da je samo bačena tamo. | 44. Na gornjem mostu je ispod brzinomjera probušena rupa dovoljno velika da kroz nju prođe kompletna instalacija volana, tako da sada to izgleda znatno urednije. | 45. Na isti način je instalacija bila provedena i s druge strane, pa je konačno došao red da se i to složi! | ||
46. Postupak je gotovo isti kao i na drugoj strani s tom razlikom što ovdje žice ne ulaze u Yamahin "bubreg", već u inox kutiju koju sam napravio radi nedostatka prostora za instalaciju.. | 47. Ovako je izgledala originalna bisaga prije dotjerivanja. Nažalost ukrasni oplet je bio izveden od skaja i tokom vremena se ofucao, pa je to bilo prilično ružno. | 48. Obzirom da mi vez nije jača strana odlučio sam umjesto njega postaviti zakovice. To mi čak i bolje paše uz ostatak motora. | ||
49. Obzirom da sam ispod karburatora postavio kutiju za rezervne svječice, postojeći vijak za podešavanje ler gasa je postao prekratak, pa sam morao napraviti novi. | 50. Kada se ugradi, to izgleda ovako. Sada ponovo mogu bez problema podešavati ler gas i kada je mašina vruća. | 51. Tokom godina dojadilo mi je za svaku izmjenu ulja skidati vijak na bloku, pa sam ugradio bajonet priključak na koji se samo natakne crijevo i staro ulje ide van.... | ||
52. Od kolege po motoru sam nakon raskapanja njegovog Viraga dobio kromirane poklopce zadnjeg kotača. Hvala Vladek! | 53. Jos jedan lijepi poklon - novi Avewellov brzinomjer/putni kompjuter. Bio je doduše neispravn, ali su ga u Njemačkoj uredili, pa sad radi bez greške. | 54. Osim što pokazuje brzinu, okretaje, tri putomjera, temperaturu zraka, temperaturu mašine, nivo goriva, upozorava kad treba promijeniti brzinu, vrijeme... - ima i daljinski. | ||
55. Slučajno sam naletio na ovu spravicu... Iste je veličine kao i originalni katadiopter (mačje oko), ali osim toga ima LED poziciju i stop svjetlo. | 56. Da bi rasvjeta bila potpuna postavljena je LED traka na kožni Top Case. traka sadrži poziciju, stop svjetlo i žmigavce. Originalno je predviđena kao dodatak na registraciju. | 57. I to je konačno došlo na red! Na ebay-u sam kupio originalni Acewellov senzor/plovak nivoa goriva, napravio poveću rupu na donjem rezervaru, sve pošarafio, spojio žice i sve radi savršeno. | ||
58. Konačno nakon duuugog čekanja glavni rezervar je dobio slikicu koju sam želio - plamenog lava. Umjetnik koji se potrudio to napraviti je Aleksandra Goreta - veliko hvala još jednom! | 59. Nakon puuno vremena konačno je moj Virago dobio nešto novo - prednje žmigavce sa trčećim svjetlom, I to se ne bi desilo da na starima nisu pootpadala stakla. Šteta jedino što nisu kromirani. | 60. Stigoše i dugo priželjkivani amortizeri Progressive Suspension 812 Flame. Dužina 11", originalno predviđeni za Harley, ali uz malo dorade lijepo su "sjeli" i na Virago. | ||