Siouxov XV750

750-ica je stigla iz Rijeka vozrci se do Zagreba u Doblou. Bila je u prilicno jadnom stanju, ali idealna za slaganje.

 
 
1. Stigao iz Rijeke, gdje je stajao i rdjao dvije godine, neodrzavan, ali s malo kilometara i za malo para.   2. Prvo ciscenje, podmazivanje, sanacija losih kablova i kojekakvih cudesa koje su bivsi vlasnici “slagali” po motoru.   3. Vracen originalni volan, slozeni kablovi, zamijenjene rucke, i prednji zmigavci.
 
 
4. Nakon svega toga poceo je pomalo liciti na sebe, Motor je cijelo vrijeme pokazivao problem sa fergazerima, gusio se u visim okretajima, gasio se jedan cilindar u voznji... Zato su fergazeri skinuti i ocisceni,   5. Rezervar opran od rdje i smeca, ali nije pomoglo. Bio je potreban posjet servisu kako bi se problem rijesio. Trebalo je sinkronizirati fergazere i podesiti smjesu, a prednji je fergazer bio previse zatvoren.   6. Kad su vec fergazeri rastavljani i ocisceni, promijenjeni su sarafi, te je sve podmazano i ocisceno.
 
 
7. Sljedece sam mijenjao zadnji baltobran. Ispalo je da je zadnji blatobran od malog Maraudera, narucen sa ebaya, sjeo skoro na saraf!   8. Napravio sam novi nosac zadnjeg svjetla i tablice, promijenio svjetlo i originalne zmigavce. Dodao sam bacne pozicije da pokrijem tvornicke rupe na blatobranu. Suvozacki fuzici su zamijenjeni kako bi vizualno odgovarali FS-ovim prednjim produzenim komandama.   9. Dalje slijedi izrada novog sedla i viseg naslona. Pravi king & queen coperski sic!
 
 
10. Stigao je sa ebaya novi "suza" filter koji je zamijenio stari Viragov "bubreg". Morao sam izraditi nove nosace, a umjesto gumene cijevi koja je povezivala stari filter sa ramom, upotrijebio sam aluminijsko crijevo za zrak iz autoshopa - 35kn!   11. Montirao sam visi volan s instalacijom kroz volan, a uz to ide micanje originalne komandne ploce 750-ice u kojoj su osiguraci. Nnazalost uz to ide i torsak novih sajli, crijeva za hidrauliku, produzivanje zica, buziri i sl.   12. Iskoristio sam raskapanje prednjeg dijela kao priliku da se obracunam sa prednjim amortizerima.
   
13. Bili su premekani i propadao je prednji kraj. To i nije bilo cudno obzirom na starost i kolicinu tekucine, Zahvat se isplato jer je razlika u ponasanju na cesti jako osjetna.   14. Sjedalo polako napreduje, a bocni poklopci struje i akumulatora su skinuti. Stari su potrgani, a trazimnesto sto ce bolje izgledati, novu ideju.   15.Tako, originalni naslon je produzen, tapeciran i montiran. Tapecira se sjedalo. Naslon je ispunjen meksom spuzvom za auto sjedala, a sjedalo kombinacijom tvrdje i mekse pjene za obalcenje kanala klime, kako bi uz udobnost zadrzalo cvrsti oblik.
     
16. Sedlo skoro pa zavrseno, a u izradi su bocni poklopci struje od aluminija. Hrelic je izvor odlicnih dijelova!   17. Trenutno to izgleda ovako.