Lifan 400 - slaganje

 

Lifan 400 je prilično dobra kopija Viraga XV535/500/400. Na podosta dijelova se vidi da se težilo pojeftinjenju proizvodnje, ali to se primjećuje tek pri rastavljanju/slaganju. Recimo, na donjem rezervaru nema elektroventila, već je postavljen običan mehanički. Osim toga, dosta stvari je napravljeno neprecizno. Dok kod Virga sve paše na svoje mjesto, kod Lifana neke stvari treba navlačiti da bi se mogli postviti vijci. Ima i nekih rješenja koja msu po mom mišljenju pametnije napravljena - recimo kontrole. Lampice su postavljene u brzinomjer umjesto u zasebnu kutijicu na volanu, Zadržali su staru veryiju prednjeg kotača, što znači da se može dodati drugi disk.

 
 
1. Lifan na klupskoj prikolici spreman na put do radione gdje čemo ga malo dotjerati. Branko je pripremio novo polakirane dijelove i pokrpao donji rezervar koji je slinio.
 
2. Montiran je pokrpani donji rezervar i nova pumpa goriva. Da bi se to napravilo najkonfornije treba skinuti kutiju akumulatora, lijevi dio rame zadnji kotač i zadnji blatobran, ako je bio na motoru.
 
3. Ono što se ne vidi na slikama je crijevo od ispod rezervara do slavine za gorivo. Njega treba naručiti originalnog, jer obično treba savinuti pod takvim kutem da se čak i armirano lomi i sprečava dotok goriva. Na sreću paše od Viraga iako su ventili različiti.
   
4. Pri sastavljanju su uočene pukotine na nosaču poklopca dovoda zraka u filter. Stvar je spasilo PascoFix ljepilo s punilom jer su neki sirni dijelovi nedostajali.
 
5. Ista stvar je bila i na drugom kraju nosača, ali ovaj puta baš na vijku koji drži poklopac za nosač. I opet je PascoFix riješio problem (nije reklama, već me to ljepilo "spasilo" u hrpu navata).
 
6. Postavljen je zadnji blatobran uz malo natezanja da bi se pogodile rupe na rami, s pripadajućom instalacijom za žmigavce i zadnje svjetlo.
   
7. Montirane su cijevi koje povezuju gornji s donjiom rezervarom i kutija za alat.
 
8. Lifan ima neke kockaste "kutijice" čiju svrhu nisam uspio otkriti, akoje su cijevima povezane s prirubnicama karburatora.
 
9. Montirano i spojeno zadnje svjetlo od Viraga XV125/250 koje nije baš idealno sjelo na isprešani dio zadnjeg blatobrana, ali ispalo je bolje nego sam se nadao.
       
10. Na kraju su montirani i zadnji žmigavci koji su pomaknuti na kraj blatobrana zbog montaže bisaga. Nažalost Lifan je lijepo radio u leru, ali kod dodavanja gasa se gušio, pa ide kolegi koji više o tome zna od mene...
 

 

davor.borosak@zg.htnet.hr