XV750/1100 Zamjena neispravnog Generatora

 

Dosao mi je covjek s Viragom XV1100 s problemom punjenja akumulatora. Prije toga mu je majstor promijenio regler i montirao novi akumulator, nakon cega je otisao na put i ostao na cesti. Treba napomenuti da se ovo sto slijedi ne shvati doslovno radi razlicitih verzija modela.

 
 
1. Prvo na sto sam naletio kod rastavljanja (nama veze s generatorom) je ovaj vijak koji drzi nosace oslonaca za noge i nozne komande. Falio mu je jos cca 1cm da ispadne...
 
2. Najprije treba skinuti lijevi nosac noznih komandi i sve vijke s bocnog dekla. Pri tom treba paziti gdje je koji bio radi razlicitih duzina. Odvojiti sajlu kuplunga.
 
3. Treba odvojiti elektromagnet bendiksa - dvije matice s lijeve strane i inbus na poluzi s desne strane.
 
 
4. Ovo je prematani spaljeni generator. Mjerenje ohmetrom je pokazalo da su sve tri faze (u ovom slucaju tri zute zice) probile na masu. Instrument ne mora uvijek pokazati proboj!
 
5. Novi generator i novi dihtung bendiksa (lijevo), montirani u dekl. Jos treba montirati brojac impulsa, staviti dihrung, posloziti zice i montirati na blok.
 
6. Izradjen je novi dihtung lijevog dekla. Jedan od vecih problema je bio taj, sto je bivsi majstor koristio silikonsko brtvilo koje se vrlo tesko skida.Ivasimova masa za brtvljenje mi se pokazala kao najbolja.
 
   
7. Nivi, inace izvrstan Sperov regler bio je naguran izmedju zica i relea iznad akumulatora tako da preko njega uopce nije bilo proroka zraka. Premjestio sam ga u prazan lijevi "bubreg".
 
8. Zice, relei, automat za zmigavce i sve ostalo iznad akumulatora je poslozeno kako bi to u originalu trebalo biti...
 

 

dborosak@net.amis.hr