Obzirom da je Virago već poprilično star model koji se nažalost više ne proizvodi, logično je da i anlaseru dođe kraj. Srećom postoje kompleti za raparaturu. U kompletu su: pločica s četkicama, ležajevi, dihtunzi i vijci. Potrebno je odspojiti "+" na vanjskoj strani anlasera, te skinuti vijke koji ga drže za blok, Ako vam se ne ispušta kompletno ulje, dovoljno je postaviti posudu ispod spoja anlasera s blokom motora. Nakon završetka posla to se ulje može vratiti u mašinu. Ležajevi nisu mijenjani jer je za taj posao potreban specijalni radapciger.
1. Stara pločica s četkicama s lijeve strane i nova s desne strane. U pozadini se vidi ostatak kompleta (dihtunzi, ležaj, semering, vijci, podloške). |
2. Rastavljen stari anlaser. Izvađen rotor. Dobro je poslikati etape rastavljanja, kako bi kod sastavljanja svi djelovi sjeli na svoje mjesto jer s kompletom ne dolaze uputstva. |
3. Ovako izgleda stator koji se naradio. Potrebno ga je ispuhati i očistiti mekim kistom. Lijepos se vide "+" četkice pričvtšćene na vijak koji izlazi iz kučišta. |
||
4. Potrebno je odviti kontra maticu, pa vijak, te zamijeniti četkice novima. Pažljivo treba postaviti sve izolatore kako ne bi dolazilo do kratkog spoja. |
5. Ako kolektor rotora izgleda ovako ili lošije, treba ga pažljivo obraditi finim brusnim papirom dok ne bude jednolično gladak. Pri tome treba pazitida se ne oštete spojevi namotaja rotora. |
6. Nove četkice treba postaviti u pripadajuća ležišta, tako da lagano klize i pritušću kolektor.
|
||
7. Posao je najlakjše odraditi kad je anlaser fiksiran u okomitom polažaju. |
8. Nakom montaže pločice s četkicama treba postaviti poklopce i sve učvrstiti vijcima. Rotor se mora lagano okretati. |
|