Obzirom da me puno godina mučio problem nedostatka instrumenta koji pokazuje nivo goriva u rezervaru, nabavio sam Acewellov brzinomjer koji to pokazuje. Sad se pojavio problem senzora koji će instrumentu dostaviti podatke o tome koliko goriva ima. Odlučio sam se da će to biti Acewellov plovak koji je omski kompatibilan s intrumentom.
1. Donji rezervar 535-ice je dosta nezgodan jer prektički nema ravnog mjesta gdje bi se mogla napraviti rupa za plovak. Jedino mjesto koje sam mogao iskoristiti je prikazano na slici. |
2. Ovako izgleda Acewellov plovak. Štangica plovka se može savinuti po potrebi. Po gumenom dihtungu sam označio rupe na rezervaru. Ova verzija ima otpor od 0 do 100 ohma, što se poklapa s instrumentom. |
3. Centralnu rupu sam dobio tako da sam izbušio puno malih rupa po zacrtanom obodu, a onda to poravnao frezom. Ovako bi to trebalo otprilike izgledati kad sve bude gotovo. |
||
4. Matice za montažu senzora sam zalijepio s unutarnje strane rezervara ljepilom Pascofix i dodatno učvrstio punilom Pascofill. Nastojao sam pronaći matice M6 sa što većom površinom prijanjanja. |
5. Da bi se došlo do donjeg rezervara najprije treba skinuti sjedalo. Ja sam imao sreću da sam dobio rezervar na kojem sam se mogao "igrati", bez da sam najprije rastavljao svog Viraga. |
6. Oba rezervara naravno trebaju biti prazna. Treba poskidati cijevi, kutiju s osiguračima, filter goriva, bočne poklopce rezervara, akumulator, kutiju akumulatora, pumpu za gorivo, rele anlasera, otpustiti blatobran... |
||
7. Ovako to izgleda rastavljeno. Treba raditi polako i paziti da se ne potrga koja žica. Ako nešto nije jasno, najbolje je označiti žice. Kod nabavke instrumenta i plovka treba paziti da su kompatibilni. |
8. Prije demontaže rezervara treba skinuti montažni dio rame. Pri skidanju treba pogoditi položaj u kojem se može izvući iz rame. Prije bušenja (radi špene) obavezno demontirati elektroventil koji je s donje strane rezervara. |
8. Kad je sve gotovo, trebalo bi izgledati otprilike ovako! Sastavljanje naravno, ide obrnutim redosljedom, pa ga nisam opisivao. Cijeli posao je dosta precizan, pa ga ne preporučujem ljudima bez imalo tehničkog iskustva.
|