Kada se akumulator nedovoljno ili uopće ne puni, najvjerojatnije je regler neispravan, iako greška može biti i do dinama (generatora). Prije same zamjene potrebno je maknuti suvozačko sjedalo (bravica), demontirati vozačko sjedalo (dva vijka M6, ključ 10), demontirati lijevi poklopac donjeg rezervara (vijak M6, ključ 10) i demontirati zaštitni lim pored kontakt brave (ključevi 10 i 17). Na Viragu XV535 se koristi dvije vrste reglerra. Regler koji je zaliven u hladnjak kod novije verzije i regler koji se vijcima montira u hladnjak kod starije verzije. Ovaj prvi (slika 1.) ima pet žica (tri bijele sa dinama, crvenu + i crnu -). Drugi (slika 2.) ima četiri žice (tri bijele sa dinama i crvenu +), a minus treba dovesti zasebno.
1. Ovo je regler novijeg Viraga koji je zaliven u hladnjak. Kod starije verzije se može izvaditi iz hladnjaka. Lijepo se vidi kako je izgorio! |
2. Stariji tip reglera. Međusobno su zamjenjivi, ali treba pribaviti odgovarajuće kučište, paziti da bude kvalitetan spoj s masom motora, a crnu žicu dovesti zasebno s mase. |
3. Spojevi su ispod lijevog poklopca donjeg rezervara. Tri bijele žice sa dinama u jednom konektoru, crvena (+) u drugom i crna (-) u trećem. |
||
4. Regler se montira na ramu s dva vijka M6, ključ 10. Vijke treba dobro stegnuti, a prije toga očistiti dosjed hladnjaka na ramu, radi kvalitetnog spoja s masom. |
|