XV535 Zamjena neispravnog reglera

 

Kada se akumulator nedovoljno ili uopće ne puni, najvjerojatnije je regler neispravan, iako greška može biti i do dinama (generatora). Prije same zamjene potrebno je maknuti suvozačko sjedalo (bravica), demontirati vozačko sjedalo (dva vijka M6, ključ 10), demontirati lijevi poklopac donjeg rezervara (vijak M6, ključ 10) i demontirati zaštitni lim pored kontakt brave (ključevi 10 i 17). Na Viragu XV535 se koristi dvije vrste reglerra. Regler koji je zaliven u hladnjak kod novije verzije i regler koji se vijcima montira u hladnjak kod starije verzije. Ovaj prvi (slika 1.) ima pet žica (tri bijele sa dinama, crvenu + i crnu -). Drugi (slika 2.) ima četiri žice (tri bijele sa dinama i crvenu +), a minus treba dovesti zasebno.

 
 
1. Ovo je regler novijeg Viraga koji je zaliven u hladnjak. Kod starije verzije se može izvaditi iz hladnjaka. Lijepo se vidi kako je izgorio!

 
2. Stariji tip reglera. Međusobno su zamjenjivi, ali treba pribaviti odgovarajuće kučište, paziti da bude kvalitetan spoj s masom motora, a crnu žicu dovesti zasebno s mase.
 

3. Spojevi su ispod lijevog poklopca donjeg rezervara. Tri bijele žice sa dinama u jednom konektoru, crvena (+) u drugom i crna (-) u trećem.

 
 
4. Regler se montira na ramu s dva vijka M6, ključ 10. Vijke treba dobro stegnuti, a prije toga očistiti dosjed hladnjaka na ramu, radi kvalitetnog spoja s masom.
 
 

 

davor.borosak@zg.htnet.hr