XV535 Zamjena neispravnog reglera

 

Kada se akumulator nedovoljno ili uopce ne puni, najvjerojatnije je regler neispravan, iako greska moze biti i do dinama. Prije same zamjene potrebno je maknuti suvozacko sjedalo (bravica), demontirati vozacko sjedalo (dva vijka M6, kljuc 10), demontirati lijevi poklopac donjeg rezervara (vijak M6, kljuc 10) i demontirati zastitni lim pored kontakt brave (kljucevi 10 i 17). Na Viragu XV535 se koristi dvije vrste reglerra. Rekler koji je zaliven u hladnjak kod novije verzije i regler koji se vijcima montira u hladnjak kod starije verzije. Ovaj prvi (slika 1.) ima pet zica (tri bijele sa dinama, crvenu + i crnu -). Drugi (slika 2.) ima cetiri zice (tri bijele sa dinama i crvenu +), a minus treba dovesti zasebno.

 
 
1. Ovo je regler novijeg Viraga koji je zalvien u hladnjaku. Kod starije verzije se moze izvaditi iz hladnjaka. Lijepo se vidi kako je izgorio!

 
2. Stariji tip reglera. Medjusobno su zamjenjivi, ali treba pribaviti odgovarajuce kuciste, paziti da bude kvalitetan spoj s masom motora, a crnu zicu dovesti zasebno s mase.
 
3. Spojevi su ispod lijevog poklopca donjeg rezervara. Tri bijele zice sa dinama u jednom konektoru, crvena (+) u drugom i crna (-) u trecem.
 
 
4. Regler se montira na ramu s dva vijka M6, kljuc 10. Vijke treba dobro stegnuti, a prije toga ocistiti dosjed hladnjaka na ranu, radi kvalitetne mase.