Kada se akumulator nedovoljno ili uopce ne puni, najvjerojatnije je regler neispravan, iako greska moze biti i do dinama. Prije same zamjene potrebno je maknuti suvozacko sjedalo (bravica), demontirati vozacko sjedalo (dva vijka M6, kljuc 10), demontirati lijevi poklopac donjeg rezervara (vijak M6, kljuc 10) i demontirati zastitni lim pored kontakt brave (kljucevi 10 i 17). Na Viragu XV535 se koristi dvije vrste reglerra. Rekler koji je zaliven u hladnjak kod novije verzije i regler koji se vijcima montira u hladnjak kod starije verzije. Ovaj prvi (slika 1.) ima pet zica (tri bijele sa dinama, crvenu + i crnu -). Drugi (slika 2.) ima cetiri zice (tri bijele sa dinama i crvenu +), a minus treba dovesti zasebno.
1. Ovo je regler novijeg Viraga koji je zalvien u hladnjaku. Kod starije verzije se moze izvaditi iz hladnjaka. Lijepo se vidi kako je izgorio! |
2. Stariji tip reglera. Medjusobno su zamjenjivi, ali treba pribaviti odgovarajuce kuciste, paziti da bude kvalitetan spoj s masom motora, a crnu zicu dovesti zasebno s mase. |
3. Spojevi su ispod lijevog poklopca donjeg rezervara. Tri bijele zice sa dinama u jednom konektoru, crvena (+) u drugom i crna (-) u trecem. |
||
4. Regler se montira na ramu s dva vijka M6, kljuc 10. Vijke treba dobro stegnuti, a prije toga ocistiti dosjed hladnjaka na ranu, radi kvalitetne mase. |
|