U Igorovu garažu je stigao novi/stari XV750 na kojem je konačno na red došla zamjena ulja u prednjim vilicama
1. Najprije treba s vrha štapa skinuti ukrasne kromirane čepove. Nakon toga treba lagano otpustiti učvršćenje štapova na gornjem mostu, kako bi se mogli otpustiti čepovi. |
2. Obzirom da je za to potreban inbus 17, kojeg vjerojatno rijetko tko ima, treba se snaći i napraviti pomoćni alat poput ovoga na slici. Nakon toga skinuti kotač, otpustiti vijke na donjem mostu i izvući štapove. |
3. Sada treba skroz skinuti čepove, izvaditi podloske, distance i opruge, te izliti staro ulje. Nakon toga je najjednostavnije staviti štapove u škripac, čije čeljusti prethodno obložimo nečim mekanim da ne dođe do oštećenja. |
||
4. Kod Viraga XV750/1100, u svaki štap ide 395ml ulja, najbolje tvrdog (SAE15), iako količina može varirati ovisno o godištu. |
5. Nakon usipavanja ulja umećemo prethodno očišćenu oprugu. |
6. Zatim slijedi podloška koja dolazi između opruge i distancera. |
||
7. Nakon podloške slijedi distancer i na kraju treba zašarafiti čep. |
7. Posao gotov! Vilica je sada tvrđa, nema više "plivanja" i općenito je ugodnija za vožnju. |
|