XV535 Zamjena uništenog "mufa"

 

Najprije da razjasnimo što je to "muf". Vjerovatno je službeno ime drugačije, ali neslužbeno je taj komad ime dobio po, najčešće krznenom dijelu odjeće u kojem su gospođe po hladnoći grijale ruke. Na Viragu taj dio spaja zadnji kraj osovine kardana i diferencijal. To je zapravo iznutra nazubljeni komad cijevi. Kako taj dio stalno radi i podložan je velikim opterećenjima pri ubrzavanju i koćenju, tokom vremena, dolazi do njegovog trošenja. Cijena novog je ispod 200kn. a u slučaju da taj dio ošteti druge dijelove kardana, šteta je daleko, daleko veća. Za zamjenu, najprije treba skinuti zadnji kotač, demontirati donji kraj lijevog amortizera i skinuti 4 matice koje drže diferencijal za kućiste kardana.

 
 
1. Dva "mufa" s lijeve strane su istrošeni. Gotovo da više i nemaju zuba. Kad se to desi, motor radi, ali ne ide s mjesta ni u jednoj brzini.

 
2. Diferencijal koji nije baš u u najboljem stanju. U središnju rupu dolazi opruga koja omogućava da kardan nesmetano klizi u "mufu".
 
3. Diferencijal montiran na zadnju vilicu. Pri radu treba očistiti staru mast i ponovo dobro podmazati sve pokretne dijelove.

davor.borosak@zg.htnet.hr